5de octubre, error, hjärna ur funktion

Gaaah. Bara för att jag inte har något att göra.

 Ibland blir jag tokig på mina alla mina snedsteg som min hjärna tar. Ja, jag har gjort det igen, idag, nyligen. Läste nyss att "Bror" har namnsdag. Men som tur kopplade jag att min brorsa inte hade namnsdag, för han heter ju Robin. Inte Bror, fast jag brukar ju kalla honom det. Jag som precis skulle ta upp mobilen och ringa honom, det hade ju varit lite pinsamt och lura i honom något sådant. Att han skulle haft namnsdag idag.. Ärthjärna, ja, den är nog inte större än en ärta ikväll. Jag behöver min sömn nu, iallfall.. Grattis storebror på Namnsdagen.. hehe.

 undertecknat; ThereseHeavenstone<3


Bild: Min hjärna, tur att någon har bra smak och vill ha den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0