7de octubre, säger som Ted: Lika blå som dina ögon.. (dreaming of you)

dagens kommentar
- We don't give a fuck, no..

 Igår blev det en dag med mamma på birsta, nya underkläder och ny kuvertväska med plånboksfunktion vill jag nog kalla den. Ja, dvs.. en plånbok med lättare ord! Men huvudsaken var ju att köpa nya möbler till våran källare, eftersom hälften fick slängas typ.. ungefär. Så det blev några nya hyllor och smått och gott som inhandlades.

 Idag är det ingen vanlig dag, det är Annas födelsedag! pknis, (Puss&KramNypIStjärten), och grattis på na'! Ja, jag har fastnad i en torr period utan ord. Typiskt när man har två uppsatser som ska skrivas, en deckarnovell och en berättelse om då.. 1vk. Så jag ska fortsätta torka ut tills jag orkar skriva dom, tills dess ska jag nog slappa, idag ska jag nog se en film. Får se vad som händer, I might find someone who I can spend some time with.  ;)

 Hör av er! Nej, just ja.. glömde bort, jag har ju ingen mobil alls! HAHA.

 LETS GO, undertecknat; ThereseHeavenstone<3


Jag tror att det är upp till var och en om man är lycklig eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0