8de octubre, väggar lyssnar inte, men det gör ingen annan heller..

 Onsdagstema Mys.
 Hade en tidig dag i skolan, efter den drog jag och Anna in till stan för att fixa några ärenden. Men innan gick vi på café Barista för att fika och prata, vilket var grymt mysigt. Ni vet då man bara vill krypa ner i den mysigase stickade tröjan med en kopp varm choklad och se en film. Ungefär så kände jag mig, extremt gosig, det fanns liksom i luften där. Sedan vandrade vi runt i den iskalla tråkiga staden.

 Så imorgon blir det en förändring i mitt liv, efter ett bra långt tag tog mamma fingrarna ur arslet och ringde min skolsyster så imorgon ska jag skaffa intyg så jag kan äta normalt. Laktosintolerant, så äntligen kommer jag få mat som jag kan äta så jag inte spyyyr av att min mage vrider sig upp och ner. Tack mor, äntligen! :)

 Så jag gör min dagliga avcheckning på datorn och sen ska jag dyka ner i mitt pluggande och efter det blir det myyys med världens goaste.

 my life, my love, undertecknat; ThereseHeavenstone<3



Kommentarer
Postat av: Anna

Du är mysig :) !

2008-10-08 @ 18:53:35
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0