1de octubre, alegría de vivir!

Yesterday once more; Antwan kom upp för att kolla lite biologi med mig, men vi hamnade vid datorn och kollade på filmer på youtube. Skrattade så mycket så jag fick ont i magen, vilket händer ibland.

 Jag vaknar av ljudet när regnet hastigt slår mot fönstret, kollar mot taket och inser att klockan bara är halv 6. Under den tiden jag vaknade första gången och andra gången sov jag djupt. Jag hade nog inte vaknat av att en bomb skulle slå ner i huset. Väckarklockan slog igång min hederliga morgonradio, men jag vaknade inte. Har blivit en vana att lyssna på radio den tiden jag fixar mig innan skolan, pågått i ungefär 4-5år nu. Men denna morgon var jag inte utvilad, jag var seg och vaknade inte förr än en halvtimme efter att radion slogs igång.

 Så bara för det har har jag varit efter i schemat hela dagen(nästan), men nu har jag hunnit ikapp. Kom nästan på gränsen försent imorse, + att vi har bengt som stänger dörren efter typ någon minut. Är man inte där då blir det återläsning. Men jag slängde av mig regnkläderna i skåpet, springer upp och jag möter hans steg och hinner lirka in mig innan han nu stänger dörren. Pustochflämt, äntligen kunde man andas ut.

 I brevlådan låg filmen som jag beställde, synd bara att jag kom på att jag hade sett den en gång förut. Ganska typiskt mig, jag och mitt minne. Hualigen. Men vad gör det, en film rikare och inget slår en mysig film i detta väder.

som så många gånger förut, undertecknat; ThereseHevenstone<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0