15de octubre, you got me flying

Så jag har ingenting att skriva om, tomt på saker! Jag har en otursdag. Brände maten, jag som är mästerkocken i familjen. Var 2mm nära att få glassplitter över hela golvet för jag välte ner en glasgrej på golvet, men jag skyndade mig dit med foten så den inte fick sådan hård smäll. Ja, jag har otur.
Vem har inte det någon gång då och då?

Nu blir det att packa och åka vidare, sover borta över natten hos en liten kompis.
Imorgon är det fullt schema, whatever. Nu drar jag!  
 Jo, idag var det spanska, med tanke på att jag ofta skriver lite småsaker
på spanska i min blogg kanske ni ville veta att det gick ganska bra faktiskt. huh :)

signed by; ThereseHeavenstone<3

UTFYLLNAD.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: självklart
Sova: vem gör inte det?
Ha ångest: -attacker, ja, ibland! haha
Ta mediciner du inte borde ta: Jag tar mammas medicin för ryggen.. som är till bara henne egentligen
Försöka vara annorlunda: varför skulle jag? :D
Klä dig i svart: svart är elegant, händer ofta jag går i det - ja
Gå i skolan: absolut!
Röka: nej, och dessutom, vem bryr sig?
Ha sex: nej, och dessutom, vem bryr sig?
Ljuga: nej, och dessutom, vem bryr sig?
Hata folk: nej, och dessutom, vem bryr sig?
Lita på folk: har svårt för det

VEM:
Rörde dig sist: inget jag lägger på minnet precis
Vill du slå: nobody
Kysste dig sist: d.s
Kramade du sist: d.s
Sårade dig sist: don't remember
Gjorde dig riktigt glad senast: emma
Fick du sms från senast: har ingen mobil
Ringde dig senast: har ingen mobil
Är vackrast på jorden: aliaune, chad

HAR DU:
Tvångstankar: när det gäller siffror - ja
Brutit några ben: ja
Bra självförtroende: jovars
Sagt jag älskar dig till någon idag: nejj
Varit kär: aa
Dumpat någon: tragiskt nog
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: jaa
Tuttat eld på nått: jo, det har hänt
Gjort något olagligt: mjoo

HUR:
Går du: med mina ben, troligtvis
Svarar du i telefonen: pröva ring så kanske du får reda på det
Fördriver du tiden: sällan det behövs så jag vet inte
Ofta diskar du: någon gång i månaden
Ofta städar du: någon gång i veckan
Många stör du dig på: ingen
Ofta träffar du din familj: mamma, nästan varje dag

TROR DU:
Att du kommer bli något: aa, något stort säger pappa
På gud: don't know
Att folk tycker om dig: ajoo
Att fiskar kan tänka: jaa, självklart!
Att du kommer leva länge: absolut, ska ruttna och bli gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0