28de septiembre, 16.47, i förbifarten

Ett blogginlägg från hemmaplan. Ja, nu har träningsvärken kommit från klättringen också! Tusan, jag som har så mycket att göra. Jag orkar inte denna smärta på samma gång. Det kvider och drar i armarna, vid brösten och i vänster ben.

Att göra: English essay, matlista, handla maten, fixa middag idag + mitt underbara prov(nervsystem+hjärnan) måste pluggas till.
 Som sagt, jag har fööör mycket att göra. Borde slänga mig i sängen med en bok och slappa istället.
 Det var som dom sa, bra träning men är man inte van vid att använda just dom musklerna blir det som det blir! En oväntad smärta, kanske var den jag vaknade upp med imorse. Måste ha varit så.


unika skor, undra vad dom används till?

P-puss, undertecknat; ThereseNicha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0