30de septiembre, TT- tråkig tisdag

Tråkigdag, tråkigblogg, tråkigTherese, tråkigskola, tråkigtråkig.
 Tisdag, idag är den andra dagen på veckan. Andra dagen denna vecka då det är en bra skrivardag. Det kanske är en bra skrivarvecka? Ja, tankarna flödar och jag ser alla dess skrivarmeningarna i huvudet. Meningar som är formulerade av alla sinnen osv.. Det måste vara en gåva. Haha :)

 Sh-provet, som jag nu pluggade hur noga som helst till. Den sista delen för samhällskunskap i 9:an är färdig och jag fick  MVG på provet. Nu kan jag andas ut. Man måste ju kämpa för det man vill ha. Så nu har jag historia framför mig, som jag ska hålla på med tills jul. Två prov, två uppsatser ska skrivas - till bara historian. Jaja, vad gör man inte för att behålla sitt betyg i det, sliter satan och får tre bokstäver i slutet.

 Matblogg: Gissa vad, det blir kyckling idag. Med ugnsstekta grönsaker och nyttigt ris. Min favoriträtt, synd bara att vi inte har någon ramlösa hemma. Då hade det varit perfekt.
 Jag har annat att tänka på än mat, blogg och skola. Nog för att mitt liv kretsar runt skolan.. Hur orkar man. I don't knooow.

 tråkig dagsrapport, undertecknat; ThereseHeavenstone<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0