26de septiembre, allt detta tjat om mat!

 Så nu sitter jag här, slutade extremt tidigt idag. 11.40 tog sista lektionen slut. Jag har myst på i mina mysiga byxor till en mysig film med en mysig kopp te. Vilket var mysigt.

 Jag har så mycket att skriva, så mycket kul jag vill dela med mig om! Men jag kan bara inte, för jag vet inte vem som läser min blogg. Och det vore ju tråkigt att skriva något som bara sedan.. ja, svårt att förklara. Förstörs. Haha. HankyPanky, Tro det eller ej, jag har gjort det igen. Jag och mina idéer. Crazytime is coming.

 Det är så varmt i mitt rum, det senaste tre kvällarna har jag varit tvungen att öppnat fönstret och gasp for some air. Och nu kommer värmen igen, konstigt att jag stängt av värmen men att det är så varmt ändå. Kanske är glädje, jag som alltid frös så mycket förut. Fast nu blev det kyligare, jag har haft ridån nere ett bra tag för att få det mörkare i rummet. Men nu kröp ljuset in och jag känner mig genast piggare.

 Nej, nu blir det laxfilé till middag för jag har ingenting att göra. Då ställer man sig i köket till den senaste brända skivan och sjunger och lagar mat. Är det inte livet så säg? Jag skulle verkligen kunna skapa en matblogg, för i nästan varje inlägg klämmer jag alltid in lite mat. En ny header med mat på, vore det intressant? Varför hata mat när det är så gott, varför svälta sig när man bara lever en enda gång? Jag äter, men jag är inte fet heller. Huh.. förstår mig inte på så många tjejer där ute. Vill dom försvinna, för det gör dom så småningom? :o

så är det när man har.. matglädje. undertecknat; ThereseHeavenstone<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0