13de abril, don't tell me the sun will see the moon

I hear the words you speak, it's clearer every time.
The middle, the end, the sound of every line.


 
 Åter igen på hemmaplan, bilen rullade in på gården 05.30. Det var raka vägen till sängen,
jag kände mig helt slut. Som om bilen hade suttit på mig och inte tvärtom.

 Det var på god väg sommar i Gävle, solen var uppe tidigt och gick ner sent.
Omkring 18 grader varmt och ingen snö alls, det var små vårblommor längs vägkanten
och jag lovar dig, jag log för allt och ingenting!

Det värsta med att komma hem var synen av all snö och tanken på att ha en väska att packa upp..
Men det var värt det, jag har haft en underbar helg och trots att vi har varit lite seg så tog vi
omkring 70-80 lådor.



somewhere along the way
signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: agnes

välkommen hem bästa PN! :)

2009-04-13 @ 21:37:12
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/
Postat av: Anna

TESSAN? Vart fan är den ingående texten där du berättar exakt var du var och var du gjorde? Jag har ju väntat på det inlägget hela helgen ju!!!!



Bajs på dig!

2009-04-14 @ 23:16:12
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0