22de abril, may you stay, forever young

 Och mitt upp i allt så måste jag ta en paus. Nu har jag suttit över 3 timmar med en fördjupning till fysiken, nog för att ämnet intresserar mig till en viss del så är det jobbigt att skriva, skriva, och sen skriva lite mer.
 Jag hoppas Pernilla läser det här och verkligen förstår hur insatt jag är!
Och allt detta bara för att jag ska hålla kvar mitt betyg.

 prrh.. jag kan ju tala om att jag har ny hårfärg(en slags kopparnyans),
en tröja och två par nya skor med 10&8cm klack!
Men det betyder också att pengarna på mitt konto är så gott som slut -.-


And all the bad boys are standing in the shadows,
all the good girls are home with broken hearts

signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0