28de abril, You look like you're having a fun time, babe

 Nu sitter jag här efter en riktig stor frukost, verkligen stor, vilket resulterade i att jag är alldeles för mätt nu. Men förhoppningsvis får jag nya krafter på köpet, så jag inte hamnar sovandes på soffan idag med!

 Imorgon blir det nog att jag knallar iväg till skolan, hualigen,
tanken på att jag missat så många prov gör mig svimfärdig..
 Och idag måste jag verkligen förbi biblioteket eftersom jag läst ut det stora antalet
böcker jag senast lånade, så det är lika bra att göra sig färdig för avfärd nu!
.. så jag kommer iväg i någorlunda tid.

 

 ovettigt skrivande men pigg&glad
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0