2de abril, cause when I'm with him, I'm thinking of you

Ny månad, nya möjligheter.
 Nu är det bara några förberedningar inför träningen som gäller och ikväll blir det en lång dusch kan jag lova, sen har jag hyrt film(idag igen). Jag ska kasta mig ner i sängen och se på Suburban girl innan jag stänger mina ögonlock och vandrar in i drömmarnas egna fantasidal.


 
Katarina Mazetti's böcker om Pia, då hennes bästa och enda vän tar självmord.
Att våga ta för sig och stå upp igen, två starka böcker som jag älskar innerligt.
Verkligen värda att läsas!
 Och jag ska snart börja läsa den tredje.. och jag kan gissa mig fram till att
 en speciell person blir överlycklig för att jag skriver om dom just här. Varsågod!


kalla mig nörd
signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOOOHO jag tror den där personens reaktion blev som du väntade dig!

2009-04-05 @ 21:16:51
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0