6de abril, an empty room can be so deafening

 Nej, vet ni vad?
Jag tänkte först blogga, men sen strunta i det!

 okej.. för din och min skull, Agnes.

 Jag är arg, ett bevis på att jag är mänsklig.
Man behöver inte alltid dra på sig ett leende när man som helst vill gå runt och spotta. Och ni som inte vet, jag spottar då jag är arg, jag pratar om att spotta då jag är arg och jag tycker om det.

 Anyway, måndag - ny vecka - nya möjligheter.
Jag vaknade med en morgonfrisyr som jag inte kunde få styr på, hur mycket man än drar med plattänger, locktångar och sliter och gör allt för att det ska se bra ut så slutar det med att man ser likadan ut som när man började. Det fick mig att sucka så det vara bara att köra huvudet i vatten, sen så ordnade det till sig!


Gör en önskan och placera det i ditt hjärta.




you know you love me,

signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: vad gör du med munnen?

2009-04-06 @ 18:30:13
Postat av: Anonym

Varför bry sig? (:

2009-04-06 @ 18:33:06
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/
Postat av: agnes

vi spottar när vi är arga, fyfan vad jag vill spotta på en viss person nu, sjukt lågt... och tack för bloggandet för min skull, jag visste det :') <3

2009-04-06 @ 18:42:42
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0