AT MALAGA´s AIRPORT

 Nu sitter jag pa den forbannade flygplatsen, dar jag suttit i fa se nu.. redan 3 timmar?!

Vi vantar pa att fa checka in vaskorna, inatt(imorgon) landar jag i superkalla svergie. Sen vid 15.00 sitter jag formodligen hemma i sangen. Skont. Ni kan ju bara gissa er till vad jag har langtat.

Ni ska se min nya manikyr jag var och fixade idag, sa jakla snyggt. Anna kommer dock ogilla dom eftersom smycken pa naglarna anses vara fult enligt henne.


 Tack baby for utfyllingen har i bloggen
you know I love you

signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: ANNNA

Neeeeej, hur kan du svika mig på detta vis? VA?!!! Nagelsmycken, så fult. Tur att du klär i allt. Nästan iallafall.



Erkänn att den såkallade " utfyllingen " var jävligt snyggt gjort.. Mmm,mmm, mmm, mm, m.



LOVE YOU

2009-08-23 @ 00:30:14
URL: http://anaolfsn.blogg.se/
Postat av: OSTEN!

KOM HEEEEM! (:

2009-08-23 @ 00:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0