DON'T JUST SIT AND WAIT FOR A STAR TO FALL

 Åh, idag har jag packat, packat och packat.
Städat, städat och städat lite till.. + att jag för övrigt hjälpt Linda med hennes design.

 IDAG ÅKER JAG HEM!!  Detta skulle man kunna jämföra med kungens kröning eller något åt det hållet.. det är i alla fall något som ska firas! Att få komma tillbaka till gamla vanor och umgås de sista dagarna med mina kära vänner innan jag åker.
 Så jag avslutade denna tripp med att hjälpa till med maten, äta gott, prata lite och eftersom jag kommer hem och rör mig runt folk var jag tvungen att fixa till naglarna. När jag är här så behöver man inte tänka på att fixa sig, man bara är.

supercute dress, okej.. jag är nog mer into her än vad jag är i klänningen


 Nu står väskan och min chaufför  och väntar vid dörren,
kanske lika bra att avsluta det här inlägget, kyss
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0