GÄSTBLOGGARE

Det är jag igen. Om ni var lite smarta och tänkte till i det förra inlägget så kanske ni fattar.

Therese har det jätte bra i Spanien! Men självklart saknar hon alla här hemma, mest mig dock.
Hon har blivit super brun och passar verkligen in där i Spanien.

Just nu bor dom på hotell och njuter av den goda frukosten. Nästa vecka förflyttar dom sig till en lägenhet dom har hyrt. Därmed är den underbara frukosten slut. Jag tycker inte ett dugg synd om henne. Men hon lovade att ta med sig hem.

Längtar ni lika mycket som jag, tills Therese kommer hem?
Skulle inte tro det. Det är jag som kommer få M&m's inte ni!

Har jag pratat med henne? Nej det har jag inte. Men hon är min själsfrände, så jag kan läsa hennes tankar!

signed by ; MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0