HOME, SWEET HOME & en båttur på köpet

 Nu kan jag sträcka ut mig över hela rummet, må bra och andas(nog för att jag också kunde göra det förut, men nu är jag verkligen hemma....).

 Direkt då pappa hade burit in väskorna så skyndade jag att dra i plattången en sväng sen drog jag ner med väskan snabbt som attan till Hanna! För vi skulle nämligen iväg ut med båten, innan solen skulle gå ner. Vi hade grymt mysigt och roligt som vi alltid har, körde sakta lite hit och dit samtidigt som vi diggade gammal musik och tog i från tårna när vi sjöng med.


hur vackert som helst 

Innan båtturen drog igång.. 
vi hade lite problem så då togs telefonen fram

Vem har sagt att vi någon gång är fullt normal..

Hatten kikade fram.. vi ville ju ha en riktig känsla helt enkelt

signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: hancho pancho

helt otroligt att jag kunde se ännu mer mongo ut när bilderna hamnade på datorn :D

2009-08-04 @ 01:44:11
Postat av: Therese

ja.. tänka sig, helt otroligt!

haha, du är skitsnygg!!! (;

2009-08-04 @ 02:03:43
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/
Postat av: Felle

ogilla hatten..

2009-08-04 @ 14:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0