PAPARAZZI PÅ NÄRA HÅLL, HELL NO!

 Idag kom tuttelisa/anna och hälsade på här i Bydalen. Det var dock oväntat.. hon ringde och väckte mig kvart över 12, då jag låg och sov i soffan. Hur kunde det komma sig då?

 Jo, nu ska ni få höra min äckliga natt :

Jag somnade vid 2 tiden.. efter att ha legat och funderat ett bra tag. Jag vaknar vid 4.. 5.. det blir bara ljusare. Men sedan kom den djupa sömnen och överraskade mig några timmar. Sov som ett stock. Inget , då menar jag INGET kunde väcka mig.

 Men så blev klockan 8.. och något kittlades sådär obehagligt ovanför bröstet så jag drar dit handen av en ren reflex och tar i lite lätt med naglarna, men så kommer känslan tillbaka på armen. Tar i med naglarna och föser undan det lite lätt. Men så kommer känslan tillbaka och denna gång strax ovanför det andra bröstet. Så jag börjar bli riktigt jävla irriterad för att något förstör min sömn. Så jag öppnar ögonen och tittar ner, hjärtat föll ut ur huvudet.

 Det var en TVESTJÄRT, ett äckligt lite kryp som ville smygfota mina tuttar från nära håll. NO WAY tänkte jag, här leker vi inte paparazzi. Jag ställde mig upp med världens fart och tog i så hårt jag kunde och dängde till den lilla jäveln. Slängde ner båda täckena på golvet och alla 6 kuddar.. med tanken på att det kanske fanns fler.
 gick upp, la mig i soffan och somnade på två korta.

 signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0