HOLA, HABLAS ESPAÑOL?

 Nu sitter jag nyduschad och är uppe i varv, kom att tänka på att det alltid är såhär när jag ska resa långt bort. Förra året innan jag skulle till Italien satt jag vaken tills vi skulle åka 05.00.

 Funderar på att ta en kopp te, måla naglarna och sen slänger jag mig i sängen för att sova 3 timmar typ.. Blir mycket smink imorgon för att täcka den där "trötta Therese".



 

haha.. fail av mig som försöker gå igenom lite spanska fraser för mig själv, vad har jag lärt mig på 3 år kan man fråga sig då jag knappt kommer ihåg någonting alls?
trots mitt höga betyg..

signed by; Therese


PS.
Jag vet att ni kommer sakna mig.. i alla fall lite

Kommentarer
Postat av: Sean

Vart äru nu när jag behöver dig ? :( saknar dig redan ju ;)

2009-08-08 @ 23:37:54
Postat av: :(:(:(:(

KOM HEM, VI BÖRJAR OM IGEN.

VI GLÖMMER ALLT, HÄR UTE ÄR DET SÅ KALLT.

KOM HEM, FÖRSÖK PÅ NYTT IGEN.

JAG GER DIG ALLT, OM DU VILL VARA MIN VÄN.

KAN DU FÖRLÅTA, KAN DU FÖRSTÅ?

MEN OM DU STANNAR KVAR OCH GER MIG CHANSEN,

SÅ SKA JAG VISA NU, JAG BER DIG



kom hem

2009-08-09 @ 13:10:18
URL: http://anaolfsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

äh gift dig mäme

2009-08-09 @ 23:38:42
Postat av: Anonym

Jo jag vet, bilden är wonderbar!:D

hihi men therese, jag hann ju aldrig träffa dig innan du åkte nuju:( jaja, hare så bra babygirl<333

2009-08-10 @ 11:10:04
URL: http://eelinfalk.blogg.se/
Postat av: hanny

koooom heeem !

2009-08-11 @ 21:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0