Aldrig mer lösnaglar?

Dina naglar slits otroligt mycket då du använder lösnaglar. För att slippa det så kan man använda ett medel från Depend som löser upp lösnaglarna. Men det hjälper inte helt. Slitaget på naglarna sitter kvar tills dina naglar "växt ut på nytt".

Vill du ha långa naglar men dom går av, du får flisor och sprickor? Jag vet hemligheten till dessa problem.


Mitt nyinköpta, det räcker otroligt länge!

Sally Hansen's Diamond Strength applicerar du på rena naglar för att sedan lägga ett lack i din favoritfärg. Det räcker med att applicera 2 gånger med 2 minuters mellanrum.

Voilà, dina naglar kan nu växa för du har tagit slut på sprickor, flisor och brutna naglar!

Naglar växer olika snabbt beroende på personer också, man måste äta rätt och få i sig mycket D-vitaminer. Jag har inte haft lösnaglar på mer än 1 år nu och jag älskar mina långa naglar. Ha tålamod!

Sally Hansen Diamond Strength 13ml 
finns att köpa på bl a Kicks, Åhléns etc. för endast 100 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0