Love always comes first, right?

Klockan är strax över 22 på en lördagskväll, jag har prioriterat familjen(mamma) idag vilket jag gjorde helt rätt i. Vi borde påminna oss de stunder då vi tror att "we're better off alone", eller då vi bara vill rymma från dom vi älskar mest för att dom är en "pain in the ass". Det är då vi borde påminna oss själva, tänka om. Kärlek övervinner allt.

Jag antar att de flesta har vad de egentligen behöver men strävar hela tiden efter mer. Det är som om vi aldrig kan vara nöjda med det vi har för vi tror alltid att det finns något bättre. Vi borde sluta leta och finna ro. Då vi gjort det, så faller de mesta på plats allt eftersom.

Man kan jämföra det med poesi:
Poesi och visor är inte saker man hittar, utan det är saker som hittar en. Och det enda man kan göra är att gå där de kan få tag på en.


Det var allt från mig, ha en bra fortsatt kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0