They say that falling in love makes you blind

Jag vaknade och var rädd för att öppna ögonen. Hade en sjuk dröm då jag var 90 % blind och befann mig 3 mil utanför Arvidsjuar i en liten stuga, full vinter och vi hade inbrott(de var grova och kapabel till att mörda) då jag och min kusin var hemma. För resterande hade precis lämnat stugan för att åka iväg eftersom de visste att brottslingarna skulle komma. Men varför inte ta med mig då? Blind och allt? Nej, för det går ju inte menar jag...

Så mitt enda val var att leta nycklarna till bilen, hoppa ut genom fönstret och köra bilen. Blind. Ni kan ju bara försöka sätta er in i min situation, vilken press jag hade på mig.

Kändes som om det var verklighet. Snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0