Våga vägra måndagssjukan





Torsdagssjuka, måndagssjuka
, nej?

Jag kom att tänka på att mina sjukdagar har minskat enormt senaste veckorna, de senaste 4 veckorna har jag inte missat en enda dag. Vilket är ovanligt för mig, jag har en tendens att känna efter för mycket och hitta en trygghet i att stanna hemma och jobba hemifrån. Men inte nu längre och jag känner en skillnad.

Visst är jag tröttare, men jag ligger mer i fas. Det är mer på schemat och otroligt jobbigt, men det resulterar i att när jag kommer hem har jag bara sysslor att göra. Då jag slutar för dagen lämnar jag skolan och tar inte med mig den hem. Skönt...!


Jag har besegrat mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0