16de febrero, una sonrisa de felicidad

 Alla hjärtans dag blev med Agnes och Ben & Jerry's half baked ice cream, vad mer kan man begära? Jag har haft en mycket trevlig helg som spenderades med Agnes från fredag morgon till söndag kväll.

 Tack vare kyliga nätter och kyliga promenader så kommer en förkylning på köpet, inte oväntat med tanke på all kyla. Slirkandes mitt i natten och sätter sig i halsen, så jag är hemma från skolan idag. Tänkte äta en bamsekur så jag kommer upp på fötterna imorgon och slipper missa så mycket i skolan.


 Jag längtar alldeles för
mycket efter sommaren.




 Nu ska jag försöka äta lite i hopp om att maten kan ta sig förbi strupen så jag inte dör
okej, jag ska inte överdriva men jag har ganska ont
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0