22de febrero, It is better to be alone than in bad company.

 Människor som lever i det förflutna och inte vågar att gå vidare är nog rädd för att tävla i framtiden. Risken finns, antingen satsar man och vinner men kan även förlora allt. Eller så vågar man inte satsa, så man ser allt bara rusa förbi, alla chanser och allt man kunnat få uppleva. 
 Jag har mina misstag, men att leva i det förflutna är inte ett av dem. För jag ser helt enkelt ingen framtid i att göra det.

Just nu har jag en utsliten mamma och en grinig bror. Han vägrade att äta middagen som jag nyss lagade, utan att smaka på den så visste han att den var äcklig. 19år, beter sig ibland som 5. 

(ett svagt försök att lätta på stämningen - positivt tänkande)
Tack vare dessa människor så blir man en aning kranky, en aning sur och lättretlig.
Nu övergår jag till att vara villig för lycka.



signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0