24de febrero, livet utan skola fortsätter!

 På min mammas jobb,
hon är en IT konsult.. 
Det säger nog allt och samtidigt ingenting. För det mesta fikar jag, äter och sitter vid datorn.
 Men imorse gick jag på en föreläsning, där en kärriärcoach pratade om "karriär och utveckling". Intressant, att ha tur handlar om att vara förberedd då chansen kommer.

 Det mest trevliga är att jag får en bricka där det står "Anställd på...", så jag kan vandra runt fritt i den stora byggnaden eftersom det är hög säkerhet här. Så man ställer sig hissen med en kopp te och så stiger någon annan in och hejar, sen småpratar man lite med vem som helst.

 Och igår hjälpte jag till med att göra iordning för föreläsnigen, så kom en tjej i 35års åldern fram och skakar hand, presenterar sig och frågar "ny här, jag känner inte igen dig?".
 Jag höjde ena ögonbrynet(ren reflex) och sa att jag inte är så gammal..
 man måste nämligen vara över 18 för att jobba här, komiskt.

 nu ska jag kila ner till oasen, tjingeling!
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0