28de febrero, lämna framtiden ifred, vi lever ändå nuet

 Det har varit lite dåligt med tid för att kunna skriva.. men nu tänkte jag bara uppdatera vardagen lite snabbt. Jag börjar nog säga att jag ska packa snart, jag ska nämligen till pappa några dagar vilket ska bli väldigt trevligt. Sorgligt men sant så är man inte där så ofta.

 Åh.. det bara ryker från mina öron, ögon och hjärna! Jag vill så gärna berätta, men.. jag vet inte. Jag antar ni får vänta och SE! (Det är nu ni ska hoppa av förväntningar och tjata om att få veta, men ge upp och andas lugnt - jag tänker hålla tyst)

Innan vi lever, är livet inte något,
men det tillkommer oss att ge det en mening
och värdet är inget annat än den mening vi väljer.
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0