4de febrero, Grattis Robin(19) världens bästa! <3

 Nu sitter man här i sin ensamhet(önsketanke), jag fick nyss en liten hoppig unge på köpet. Ibland är det riktigt jobbigt, och nu har hon fått för sig att jag ska bädda hennes säng med nya sängkläder så hon kan sova över här. Självklart ska hon sova här, men jag tycker att min mamma kan ta hand om sängfixandet. Jag har gjort mitt ikväll.

 Jag hör hur mamma skrattar då hon tjatar på henne att hon ska bädda och mamma bara slänger ur sig "jag vet ingenting om sådant, gå tillbaka till Therese du". Då hör jag hur steg från en elefant närmar sig och hoppar upp i ansiktet..


 Att man aldrig får vara ifred nu för tiden, alltid något eller någon. Dock får jag en känsla av att känna mig instängd då vi endast bor två stycken i detta hus, vilket egentligen inte är mycket alls.

jag bjuder på en bild från mars08 tillsammans
med mitt långa hår.

 '*skuttskutt*', jag ska hoppa iväg tillsammans med den tossiga damen i rött
signed by; Therese

PS. grattis pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0