5de febrero, det betyder.. inte som du

 Frågedags.. Ja, nu tänkte jag pigga upp mig själv.

 Vad gör mig glad?
 Hm.. för att inte prata om disneymusik, antingen är det så vackert i mina öron att jag gråter eller så gråter jag för att det är sorgligt! Vilket fall som helst så kopplar jag dom tårarna till glädje. Finns det något bättre än disneymusik då man verkligen behöver en makeover för läpparna släpar i golvet?

Lägg märke till den lilla förändringen på min design! Piffigt.



 Slut på frågor, pigg och glad
signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Piffigt är väl fel ord för en design helt i svart och vitt?

2009-02-07 @ 21:55:09
Postat av: Therese

Nu är det ju så att alla tycker olika, eller hur?

2009-02-07 @ 23:11:17
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0