8de febrero, the recovery for my room

 Jag har slipat, putsat, rensat, rivit, slitit, målat, slipat lite mera.. Jag har gjort så mycket att mina muskler snart säger "stopp, nu får det vara nog" och bara kryper ihop i något hörn och vägrar komma fram. Det blir en tidig kväll för min del. Jag vill undvika att jag faller ihop.

 Som sagt, grovjobbet är nästan färdigt.. Det blev mer att göra än vad jag trodde men det börjar likna något nu, längtar som tusan tills på fredag då Agnes och jag ska måla skiten och montera allt det nya! Kan man känna sig mer lycklig men samtidigt helt slutkörd?

 Jag är ganska nöjd över att ha gjort ungefär 90% av allt, helt helt själv. Helt helt otroligt.

let me fall
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0