9de febrero, this makes me go gaah

- har ni party eller?
- näe, vi är bara oss själva för en stund..


 Är detta ett tidsfördriv ikväll/inatt eller är det brist på tid? Brist på tid för mig är mer "har massor att göra men orkar inte göra någonting så då gör jag något oviktigt". På ett ungefär, tyckte jag förklarade ganska bra.

 Klockan rusar iväg men jag kan inte hjälpa att jag vägrar sova, nej, jag vägrar inte. Jag vill sova, men jag kan inte! Tänk att få vakna i drömmarnas land och känna hettan från solen. Skulle det kunna bli bättre? Nej, jag vill verkligen sova nu.

 Min dator spelar mig ett spratt.. det öppnas en massa program av sig själv nu så jag tar nog ett steg tillbaka och stänger av den. Vill inte riskera att något går för långt.. gaaah, nu händer det igen och en jävla massa bokstäver kommer upp som jag inte skrivcer så nbu har min rädbsla kommit fracm.

vill inbbte dö.
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0