12de enero, the recovery

 Som sagt, skolan har börjat och jag kan säga att det känns bra att det är den sista terminen på matfors. Och nu kommer tiden rasa iväg och när solen börjar lysa, våren stiger så kommer allt kännas underbart. Hoppas jag.

 Imorgon åker mamma min till stockholm i några dagar, så jag blir ensam hemma vilket kommer bli ganska skönt + att det blir det stenhård träning i två dagar framöver på ego. Jag längtar faktiskt, träna av sig i hopp om att bli lite smalare. Tanken mår man bättre av, för det syns inte - men det känns.

 Åter igen stort tack till Johan för lånet av den unika hårddisken som sov över hos mig hela helgen. Vi hade det underbart tillsammans!

 Du ser mig i ögonen och ler.
signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser dig i ögonen och ler, sen säger jag något som låter skitbra..!



hehehe, nästa vecka då jag är frisk och kry igen (vilket jag faktiskt är nu men får dock inte gå på skolan på hela veckan för mamma) dååå ska vi gå och pressa på brunbrännan och träna som fan, visstå? :)



också en sak,













































i miss u

2009-01-13 @ 14:46:21
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0