15de enero, I'm sorry?

 Åter igen torsdag och åter igen har jag haft fullt upp de senaste dagarna, senaste veckan. Jag antar att jag kan lätta mitt hjärta och börja be om ursäkt?
 Tack, nu känns allt mycket bättre.

 Idag blir en dag då jag kommer gå runt i huset och tråna och tänka.. städa, plugga, städa lite mer, laga mat och äta den.. Jag kommer vänta på mamma hela dagen! Hon har varit borta i tre dagar och jag saknar hon redan faktiskt, det blir tomt i huset då man är ensam. Att en person försvinner kan göra så stor skillnad.

 Imorgon kommer jag hoppa av glädje, för det är fredag vilket menas med en helg att spendera med mina homies. Jag är fullbokad och ska även se till att fixa en lucka åt lite skolarbete.

 Nu ska jag göra mitt hus lite vackrare
ündertëcknat; TherèSé

But when some one seems too good to be true, they usually are

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar tills jag får vara runt levande själar, imorgon kommer mitt liv bra bra igen! :)

2009-01-15 @ 16:53:52
URL: http://anaolfsn.blogg.se/
Postat av: isabelle

åh, jag längtar så mycket till helga! det var såååå himla länge sen nu ju ;o<3

2009-01-15 @ 21:09:13
URL: http://iisabellepersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeeheehehhe, ja det kommer bli så himla bra, förutom att jag inte har fått tag i någon glass än, måste gå ner på ica! :( give me a call later bby,

2009-01-16 @ 10:06:08
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0