1de enero, 2009

Nytt år, nya tider, nya vanor?
 Nja, jag skulle nog tro att det flyter på likadant som 2008. Jag förstår egentligen inte meningen med raketer och dylikt, när man nu så gärna kan använda pengarna till något bättre. Självklart är det fint, men det blir dyrare och allt mer år efter år. Nyårsafton är överskattat, det blir ju bara ett nytt år? Då finns det andra saker man verkligen kan fira bättre.

 Och svar till kommentar; Nej, det var inte fest hos mig...(?) Det var jag och Agnes här hemma, och jag antar att du(?) syftar förmodligen på alkohol, men det var det brist på här hemma. Så fest och fest? Mer festmåltid. vi åt en mycket god middag och efter det den kända efterrätten i family four - nämligen, fruktsallad m. vaniljvisp. Mycket välsmakande.

 Så vad säger man, gott slut och god fortsättning!
signed by; Therese




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du tänker lite så fattar du, whatever..

I miss u, hittapå något innan fittskolan börjar? <333

2009-01-03 @ 22:16:13
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0