20de enero, är du en del av lösningen eller kommer du med problemet?

 Vad vore jag utan min vän, hon som ser mig som en levande flykting. Hon äter mina läppar som om dom vore gjorda av socker, hon tar mina kommentarer och slänger dom i luften. Hon bollar med mitt hjärta och hon ser något underbart i mina ögon då jag skelar(vilket jag lärde mig idag).

En ny vecka med nya utmaningar, tackar och bockar för helgen och jag ser fram emot skolans underbara stunder. Ett gott faktum är att jag trivs i skolan, ibland, faktiskt ganska ofta. Nu har jag annat för mig, jag ska försöka underhålla er lite oftare nu för tiden. 

och jag ser allt och jag hör allt
signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: agnes

haha you are sick and i love you! <3

2009-01-21 @ 20:48:27
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0