22de enero, det finns rätt och fel

 Så jag fortsätter att leva, dock nu några dagar framöver med skadade tår! Men inget fel med det, bara smärta och lite sämre rörelseförmåga.

 Jag har ingenting att säga egentligen, så vart börjar man? Jag ligger efter i skolan(VA?!), jo. Jag menar det, jag ligger efter i skolarbetet.. struntade i fysikprov, teknik-uppfinningen var det någon som klippte sönder och imorgon är det kemiprov och engelska som gäller. Dock har jag inte haft någon ork till att göra något, lär nog försöka banka in något imorgon och det kommer säkert gå bra.

 Det typiska med mig är att så fort jag struntar i något så går det för bra, och när jag lägger ner hjärta och själ i något så skiter det sig. Jag klarar inte av att leva med något av dem.

 stackars tossing
 signed by; Therese






Kommentarer
Postat av: Anonym

"vänskapen är en själv som tagit bostad i två kroppar" sa Aristoteles. Det är som vi brukar säga therese, två kroppar, en människa!

2009-01-22 @ 22:13:12
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0