23de enero, världens bästa natt

 Och så fort man kommer hem, slår sig ner och har städat rummet(minimal städning) så kommer det två stora grabbar och tar över rummet. Feta datorer och feta tangentbord, överallt. Vart man än kollar nu så är det datorer, högtalare, headset, möss och allt som hör till..

 Ni kanske börjar förstå vad jag ska säga? Jag har nämligen lovat bort mitt rum hela helgen, så jag antar att på söndag måste jag vädra hela dagen.
 Nu har jag bara ett problem, sovplats. Det fixar sig, det gör det alltid.

Men det bra:a med att låna ut rummet är att jag har gratis skjuts hela helgen, vart jag än vill. Lovande.
Jag fick även nytt tangentbord och mus.
Älskar dig Robin, tack.
 

 dags att dra sig vidare
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0