24de enero, gold watch

 Jag har inte ens levt i 1 miljard sekunder.. utan jag har spenderat mitt liv under ca. 498 miljoner sekunder.
Självklart har jag haft mycket goda sekunder och mycket dåliga, men det ska vi inte gå närmare in på. Jag sitter nämligen inte hemma och bloggar, eller på sätt och vis, jag sitter i mitt blivande hem tillsammans med min syster.

 Med tanke på att jag lånat ut mitt rum kunde jag inte ens komma in i garderoben så det blir till att låna kläder, dusch, mat och sovplats.

 Ikväll blir det egna sub-macs and some snacks. Kind of nice to think about the glorious evening we are going to have. Question of fact, I'm going to love it.

 Jo, mina tankar på att jag är kines blir bara större och större och mer sanning. Det sägs att var femte person på jorden är kines, I might be one of them? :o

 elvatillåtta
signed by; Therese



(agnesbild, italien)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Det sägs att var femte person på jorden är kines" HAHAHA hmm var kommer den informationen ifrån? Kanske där jag tror att den kommer ifrån :') Kommer bli en bra kväll ikväll, funderar på att slita upp dörren och gå in i duschen med dig, hehehe what about that? :D <3

2009-01-24 @ 16:31:04
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0