25de enero, if I close my eyes forever

Jag passar på att skriva innan jag slänger mig själv i duschen och sedan går vidare till att slänga mig i sängen. Inte bokstavligt slänga.

 Min helg har inte varit som den brukar, beror ganska mycket på att jag inte fått varit hemma. Men nu har fågeln landat i boet och jag har städat igenom mitt rum så noga som det går. Hela köret på en och samma gång sedan blev det en hel del tid åt skolarbete(ovanligt?).
 Första gången klockan 3 idag skiljdes jag från Agnes, efter att ha spenderat exakt varje minut sen fredag morgon. Nytt rekord för våran del. Jag hoppas på en bättre vecka.. samtidigt vill jag inte förvänta mig något. För ni vet hur mitt liv fungerar:

 Om jag förväntar mig mycket blir jag besviken och motsatsen slår mig. Om jag skiter i allt så verkar livet flyta på som om jag vore gjord för att dansa på moln.
 Varför?
 Det kan hända att jag är kines.




 ni vet att ni älskar mig
signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Varför?

Det kan hända att jag är kines." -du tänker inte släppa det än va? :)

och bästa vän, jag vet ganska exakt hur ditt liv fungerar! do you know why? jo just det, för att mitt påminner också om det.. fast det gör inget as long as i got yoooou! <3

2009-01-25 @ 22:50:15
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/
Postat av: Alina

söt bild!

2009-01-25 @ 22:54:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet, jag älskar dig!

2009-01-26 @ 16:03:52
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0