26de enero, Coming down, spinning around

 Är det bara jag som ser ett dåligt mönster som upprepas, vecka på vecka.. ibland är det tyst och vanligt. Men så kommer en säsong igen, och drivorna går igång igen.
Det är måndag, vad mer kan man förvänta sig?
 Jag har svaret, det är mig vi snackar om. Måndag. Therese.

 Jag hade förväntningar antar jag, eftersom allt bara dog. Det kändes som att stå och kolla ut genom fönstret, se alla fåglar, vinden som susar förbi träden och föreställa sig ljudet av lugnet och kvittrandet. Men så tystnar allt upp och varje liten byggsten förlorar sin färg.


 Inga sura miner, imorgon är en annan dag då vi åter igen får en ny chans.


 packa väskan, jag reser bort över natten!
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0