28de enero, tacktack

 Ja, det blev som jag trodde. Har man väl fastnat här, så sitter man verkligen i klistret. Har inte varit hemma sen i måndags. Det blev inte bara en natt borta, det blev två! Och guess what? nu blir det tre nätter i denna säng...

 Jag säger inte nej till det, sova borta är riktigt härligt ibland.

 Min kväll spenderades på shoppingcentrumet i Birsta. Endast nyttiga inköp gjordes, mascara, koftor och en tröja.. Jo, jag betalade även mammas hårspray - snäll som jag är. Det överträffar mig.

 Wiiie(!!), imorgon kommer Agnes på skolan. Ett extra tack till henne, lämnat mig ensam i två dagar. Men I don't blame her, bara hon mår bra så mår jag bra. Spelar ingen roll om jag då hamnar i öknen för mig själv. Skulle känna samma glädje.
 Wiiie2(!!), imorgon har jag prov i mitt favoritämne - fysik. Jag är seriös..

 mys på schemat
 signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅH älskling, du är så soeeet babylady! :') imorm återförenas vi, kommer bli bra det! <3

2009-01-28 @ 21:06:07
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0