30de enero, in this endless story

(okejokej, klockan är över 12 och det är den 31:a men jag räknar det inte som en ny dag förr än jag har somnat och vaknat upp igen)

 En ny skolvecka avklarad, två prov och lite annat smått är avklarat. Nu kan jag andas och ta det lugnt i 4 dagar framöver, nämligen ledig på måndag.

 Det känns ganska skönt att komma hem, riktigt hemhem. Jo, jag klev innanför dörren alldeles nyss. Denna vecka har jag bara spenderat ungefär 2-3timmar i detta hus. Ibland är det skönt att komma bort, och känslan av att komma hem och verkligen trivas är ännu bättre.

 Tillbaka till det gamla livet, nu väntar en bok och min underbara säng. Saknad.
undertecknat; Therese


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra bok bra bok, min bok min bok! therese jag kan inte sova, gaaah i need to talk to you! hoppas du ringer mig idagimorn(lördag) eller nåt, :D <3<3

2009-01-31 @ 02:52:48
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

MAJGAARD! de där är ju "säg det inte till någon" sjuukt bra bok =D

2009-01-31 @ 10:21:20
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0