31de enero, och det drar sig mot ett lyckligt slut

 Varje gång jag sitter framför tvn är det antingen hos pappa eller hos någon av mina betf. friends. Vilket sker ytterst sällan, det händer inte allt för ofta jag sätter mig i en sådan situation. 

 Men nyss har jag avslutat tv-tittande för dagen så jag förflyttde mig ner till källaren igen. Eftersom Robin är borta så snodde jag åt mig hans rum och diverse saker.

 Min "Dagens Pucko"-bok, den får mig att känna mig smart. Då menar jag verkligen smartsmart. Tanken på att min hjärna inte är lika efterbliven som andras kan vara, den tanken får mig att le. Glädje. Jag känner mig alldeles för nöjd när jag läser vissa delar ur den, så nöjd att jag till och med får skuldkänslor på köpet. Men vad vore världen om vi inte kunde få en inblick på andras misstag då och då istället för att leva på sina egna?

kalla mig ego
 undertecknat; Therese


T-Pain feat. Maino - All The Above

Kommentarer
Postat av: Agnes

Therese! I'm so happy, fortfarande för din skull och lite för min egen skull av olika anledningar. Älska helgerna dom udda veckorna, bra helger :) Och du, gissa vad jag såg imorse nör jag vaknade? Jo, Världens längsta kvinna! Minns du när vi såg den söta killen från Nepal förra lördagen, det var samma som det :') <3

2009-02-01 @ 03:18:01
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0