4de enero, mañana de malo / ond morgon

Hela lovet har jag klivit upp mellan 7.30-10.30, på ett ungefär.
Men de senaste dagarna har mitt rum varit en enda stor istapp, så min säng har varit så varm att jag hellre stannar i den än kliver upp. Mystiskt, detta sker exakt varje dag likadant. Så jag vaknar..
 9.30, trött, fryser.. somnar om.
 10.30, brr.. kallt.. somnar om.
 11.10, f-n, fortfarande lika kallt..
 11.20, funderar på att kliva upp, kallt..
 11.30, "om jag springer upp och slänger på mig kläderna blir jag varm"
 11.40, nej.. nu blev jag trött igen...
 12.10, "theeresee, hur länge ska du sova?"
 12.11, kläderna är på och jag sitter och tar min första tugga på mackan.

 Nu vet ni hur mitt kretslopp på morgonen fungerar, alltid viktigt att veta.
 Fint väder, ut med er!
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0