5de enero, naturligtvis!

 Jag har en sak jag vill säga idag:
Jag hittar aldrig jeans eller skor som passar mig. Om dom är snygg är dom för små, sitter för konstigt eller är fula på. Om dom är fula så är dom fula(förmodligen). Om skorna ser helt okej ut och jag kan tänka mig att gå runt i dom, dag på dag så finns inte min storlek.
Men idag flög en ängel förbi och tipsade om att jag skulle ta en runda till Birsta. Så hittade jag både och! Dock steg priset ganska mycket så nu har jag inga pengar.

 Hellre fattig och lycklig än rik och olycklig.
 Jag är glad, PUSS på er.
signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vill ha mig.

2009-01-05 @ 19:51:22
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0