"Aliquando et insanire iucundum est" - Ibland är det skönt att få vara galen

 Efter timmars slipande med designen, så ser den någorlunda ut nu! Det tog ett tag innan jag fick allt
på plats och efter det gjorde jag ett dussin av headers, men det fick bli lite old-school över det hela.




 Hanna och jag hade bara en enda madrass så här ligger jag instoppad i en flytväst och njuter av värmen.
Vi tog nämligen en tripp till Hannas stuga för att sola.. men vi låg för det mesta i vattnet och kändes oss smidiga medan båtar susade förbi vilket gjorde det smått klämmigt för min del då vågorna tog tag i mig.
Snöret från den t.o.m lilla flytvästen åkte in där solen inte lyser vilket var mer eller mindre obekvämt.

 Fixade även till mina naglar idag, ny manikyr inför gf.
nattbloggande och ny månad - go'natt!
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0