"Alis volat propriis" - Hon flyger med egna vingar

Jag ändrade mig inte, är lika nöjd med köpet idag som jag var inatt.. om inte ännu mer nöjd! Hjälp vad klipsk jag kan vara ibland..

Ska iväg och sola idag, eftersom solen verkar ha glömt bort Sundsvall?!
 Och jag orkar inte gå runt och blekas efter varje dusch jag tar.. speciellt nu när jag duschar minst två gånger dagligen för att få bort daxvaxet ur håret, ni ska veta hur äckligt det är att tvätta håret med diskmedel! fy..

säger bara en enda sak.. VÅGA VÄGRA VAX! (lång historia)
signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha är inte vaxet borta än ? hahaha men det var så fucking jävla kul :D

2009-07-14 @ 19:06:49
Postat av: Svar till : Anonym

Tyvärr är vaxet kvar, men endast lite nu! Har tvättat 8ggr med diskmedel och det börjar gå till sig riktigt bra! Syns inget nu, bara känns... :)

2009-07-15 @ 00:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0