HEM LJUVA HEM!

... Borlänge, dit vill jag aldrig mer...

 Jag ramlade precis in efter en promenad med min trevliga granne om hade stått och tjuvkikat på mig när jag hade kommit hem och släpat väskorna mot dörren.
 Som sagt, en vecka i Borlänge och jag känner mig helt trött och sliten. Vi kom 4a i våran grupp, av 7 lag.. så det var ju inget att skryta med men vi har då fått oss en händelserik vecka som man sent kommer glömma.

 Regnet öste ner som mest på onsdagen, så mycket som det regnade då hade det inte kommit på 30år. Taket på sjukhuset hade rasat in.. och själv fick man vada sig igenom vattnet för att komma fram till skolan från duscharna. Det var onödigt att ens torka sig. Sen gick brandlarmet igång sent en kväll då jag stod och borstade tänderna så det var bara att gå ut i det iskalla regnet. Snygga, sexiga brandmän kom springandes - det var någon som inte kunde poppa popcorn.
 Sen hände ungefär 100 otroligt sjuka saker..



Jag har i alla fall shoppat lite, blev underkläder, skor, smycken och lite smått och gott.

signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

hurru, jag saknar dig!

2009-07-13 @ 12:07:42
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0