PACKAR NER MIG SJÄLV I EN RESVÄSKA

Godmorgon..
SUCK, idag börjar packningen igen. Man måste vara ute i god tid så jag inte glömmer de
viktigaste sakerna såsom myggmedel och fiskespö! Fy, jävlar vad jag ska leka äventyrlig
uppe bland de "vackra" lapplänningarna. Fast jag älskar att träffa min farmor som ligger på 145cm,
hon är så otroligt söt och alltid pigg och glad. Dessutom ser jag framemot att få sitta i en bil
tillsammans med min bror i typ 8 timmar. Man kan nog få mycket sagt!
Aja, efter packningen blir det till att fixa sig, ikväll kommer Robin förbi och hälsar på.
prinsessan måste äta nu, tjingeling!


Partysuuugen..

 signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Mr Jonsson yao (:

Fin bild sistaH (;

2009-07-18 @ 00:40:08
Postat av: Therese

Tack baby!! (;

2009-07-18 @ 18:48:03
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0