NU SKA JAG SOVA.. snart

 Måste bara tacka för dom söta små kommentarerna jag fick, jag vet att jag har ert stöd!
Kan ju meddela att jag inte åkte till Agnes, hon ringde mig och var förbannad på grund av det jag skrivit i bloggen(förra inlägget). Det är ju helt otroligt hur folk kan tolka fel, whatever
 Jag undvek henne - men jag gjorde ju inte det nu!

samtalet slutades med;
a: "vi kan ju träffas då du växt på dig lite"
KLICK


Man ska ju lära sig av sina misstag, tydligen har jag inte gjort det.
Har dåligt samvete också, allt som skulle bli så bra igen.

nog om det! ;)


Var förbi en sväng på graven idag och lämnade rosor,
nästa vecka är det 2 år sedan min förebild lämnade mig!


Ska till Härnösand imorgon och kicka ass.

signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Jag är inte din vän

Undra vem som ska växa på sig ja, haha.

2009-07-24 @ 20:47:12
Postat av: Therese

haha, eh.. jag vet och det gör du också älskling! ;)

2009-07-24 @ 22:39:40
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/
Postat av: k

fast agnes har ju faktiskt växt på sig rejält, eller vänta, ni pratar inte vikt nu va?

2009-07-26 @ 02:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0